Το 2019, οι εμπορικές αερομεταφορές εξέπεμψαν 915 εκατομμύρια τόνους άνθρακα. Ωστόσο, πολλές μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και παράγοντες της βιομηχανίας αυτής, έχουν θέσει στόχο να μειώσουν κατά το ήμισυ τις εκπομπές αερίων έως το 2050, σε σύγκριση με το 2005.

Η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που σχετίζεται με την αεροπορία δεν είναι εύκολη υπόθεση, αλλά μια λύση μπορεί να είναι το βιώσιμο καύσιμο. Πρόσφατα, ο αερομεταφορέας Atlas Air Worldwide ολοκλήρωσε μια δοκιμαστική πτήση από το Αεροδρόμιο Σαραγόσα στην Ισπανία στην Πόλη του Μεξικού, χρησιμοποιώντας ένα μείγμα βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων που ονομάζονται SAF καθώς και καύσιμα για τζετ.

Το μείγμα αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Exolum και περιείχε περίπου 2,33% SAF. Αν και αυτό ακούγεται λίγο, η αποτελεσματικότητά του ακόμη και σε μικρά ποσοστά, θα μπορούσε να συμβάλλει στη μείωση της συνολικής παραγωγής εκπομπών για τη βιομηχανία στο σύνολό της. Μία από τις πιο αξιοσημείωτες πτυχές του βιώσιμου καυσίμου είναι ότι μειώνει τις εκπομπές άνθρακα κατά 80%.

«Οι δοκιμές καινοτόμων βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων, καταδεικνύουν την ικανότητά μας να συνεργαζόμαστε με τους πελάτες και τους προμηθευτές μας για να δημιουργήσουμε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τη βιομηχανία των αεροπορικών αερομεταφορών και το παγκόσμιο εμπόριο. Μέσα από συνεχείς συνεργασίες, θα προωθήσουμε την χρήση του SAF, το οποίο θα μειώσει το κόστος και θα έχει θετικό αντίκτυπο στη βιομηχανία και το περιβάλλον μας», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Atlas Air, John W. Dietrich.

ΠΗΓΗ: Interestingengineering